Usg en son 23ekim gösterdi doğum tarihini. Uygulamaya göre 27-30 ekim 🙈 karnımda ara ara sertleşme başladı ilk defa bu hafta bu kasılma mı oluyor kızlar 👀 yıkama işlerine de başladım az kaldı gibi. Eksikler var yine ama eylül sonunu bekliyorum emzirme südyeni gibi 🌸