Zarifeee 5+5 ikiz gebeyim ama midem bulanmıyor belirtim yok normal mi sizce tedirgin oluyorum lütfen yardım
Uneremine Zarifeee her gebe farklılık gösterir endişelenmeyin 😊 benim 2. Aydan 3.aya kadar bulantim olmustu sonrasi cok rahatti cok şükür 🌸
EzgiKly Zarifeee 30+0 olduk ikizlerimle. Bulantı kusma koku hassasiyeti hiç olmadı diyebilirim. O kadar çok zorlanan ikiz annesi var ki belirtisiz geçirirseniz çok şanslısınız🌺
2pati1baby Zarifeee 6+3 te kalp atışını duyduktan sonra bulantılarım başladı doktordan ilaç istedim azaldı. Şuan 8 haftalık olduk ama her gebelik başkadır Sıkıntı yapmayın sağlıkla gelsin bebekleriniz🙏🧿
Mommeryy Benim ilk aydan başladı ve 4. ayın yarısına kadar devam etti . Zaman geçtikte değişiyor her şey
Zarifeee 2pati1baby amin inşallah sağ Salim kucaklarımıza alalım benim tüp bebek o yüzden tedirginim ve uzun süreden sonra gebe kaldım ister istemez insan her şeyden nemalanıyor
2pati1baby Zarifeee haklısınız benimde tedavilerden sonra normal şekilde oluşan gebeliğim bende çok tedirginim inanın 😊 Ama strese girmemiz lazım
Sinemtun 6 haftada hafif olarak başlamıştı benim 7. Haftada hiç bişey yemeden kusuyordum Haftaya girdim hiç bişeyim kalmadı. İnşallah rahat geçer seninde 🌸