Asuman____ Benimde aynen öyle, en basından beri hiç bi şikayetim agrım olmadı. Şimdilik hersey yolunda 5+4 de keseyi ve yolk kesesini, 6+4 de de kalp atışını duyduk 🙏 bende senin gibi hep endişeliydim ama şükür suan biraz daha rahatım. Sende gönlünü ferah tut 🌸