Asuman____ bulantım yok kusmam yok agrilarim yok. Yemeklerden tiksinmiyorum, herşeyi yiyebiliyorum:) Beşinci haftada kasıgım agriyordu şimdi oda yok. endişeliyim niye bu belirtilerden biri yok diye 🙏😔
Doktor randevum haftaya var, allahim inşallah herşey yolundadır