bus-ozdmr10 Bizim doktor da pazartesiye kadar kendi gelirse gelir gelmezse muayene edip suni ya da sezeryan birlikte karar veririz dedi bi kaç kez daha alttan muayene gerekmişti gebeliğimde biraz sıkıntı yaşıyorum o yüzden doktorum her an sezeryana dönebilir ama bence normal için her şeyi denemek lazım eğer bebeğime ve bana bir sıkıntı yaratmayacaksa sonuna kadar normal deniycem bir sorun olmadan sezeryan olmak istemiyorum bence sizde sezeryana takılı kalmayın bir sorun varsa tabi olunur ama sonrasını düşünüyorum kimseye muhtaç olmak istemiyorum bebeğimle ilgilenirken zaten çok kıskanıyorum cocuğumu elimde olsa doğurmayacam bana özel kalsın yani herkes akıl verme peşinde ya lohusalık doğurmadan başlamış bende sanırım 😂😇