Hanzadebebek canım ben 7 ay piskoterapiye gittim ve cok ıyı durumdayım cok sukur.bilinç altımda bısey kalmadı terapide yuzleştim cok sey öğrendm son seansıma gıttm dun.😊ama aılemlede yenı barıştm onuda eklim.babamın barışası gelmıs 3 sene sonra cok soğuk olsada en azından annemleri engelleyen biri yok benımle konusması ıcn.2 hafta kaldm evımde aramız düzeldi eskısı gibi sadece yakın olsak daha guzel olurdu 4.bucuk saat mesfe var aramzda.