Hatice_Dvlglu Derya Kanzagule gidiyorum biz gebeler olarak o kadar memnunuz ki Derya Hoca şişti artık hastadan yer yok diyoruz bazı tartışmalarda 😂 şöyle anlatayım hikayemi , ilk gebeligimde avcılar hospitale gidiyordum sağlıksız gebelik olma ihtimali vardı doktorun tavrından dolayı derya hanıma geçiş yaptım . İlk gebeliğim sagliksizdi ikincisi de sagliksizdi 2 kere kürtaj oldum . Doktorum morali,desteğiyle süreci çok güzel yönetti yani bunu kelimelerle anlatmam imkansız . Çok sıcakkanlı çok sevimli çok ilgili e tabi biraz da yoğun . Doktor öğretim üyesi muaynesi 350 TL ,Hastane yeni çok güzel (iyi ovdum he😂) Nisa hastanesi Medipol oldu belki duymuşsunuzdur. Ben mesela Nisa iken doğumu orda düşünmüyordum ama şimdi Medipolde düşünüyorum 😂 baskaaa he bide kadın dogumcularin geneli iyi orda .