Günaydın kızlar❤️ 28+3 günlük hamileyim. İlk doğumumu devlet hastanesinde yaptım ama bazı sağlık sorunları olduğu için memnun kalmadım. İkinci doğumumu özelde yapmak istiyorum. Sefaköydeki Rumeli hastanesine giden var mı? Fiyat bilgisi ve doktorlar hakkında bilgi verir misiniz?