Sun10 MMelissaaa- ben de gelen ay kimyasal gebelik yaşadım tutunmasa bile üzülme rabbim gününü belirlemiştir 🙏🏻
MMelissaaa- Sun10 öyle tabi üzülmemeye çalışırım eger öyle olursa. Allahım hepimize sağlıklı gebelikler nasip etsin
ikimelekannesi___ MMelissaaa- değerin bana sekiz bin gibi geldi eğer böyleyse bence hamilesin şuan son durum nedir
ikimelekannesi___ MMelissaaa- hayırlısı olsun üzülme bende Aralık ayında kimyasal geçirdim on gun icinde tekrar gebe kaldım şuan bebeğim 35 hafta oldu kavuşmayı bekliyoruz düşüğün arkası hızlı olur derler moralini yüksek tut
MMelissaaa- ikimelekannesi___ tek tesellim o zaten 🙏🏻 Sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻
_rabia_151215 Kubrayigitttt18 adetten iki gün önce 0.34 çıktı kan değerim hamile değilim kesin diyordum adet iki gün gecikince 12 le hamile olduğumu öğrendim 🥰
_rabia_151215 Anneheycani hatırlamıyorum ki ama o süreçte bebek istediğimiz için ilişki oluyordu düzenli olarak