busra14044 MMelissaaa- aaa çok sevindim hayırlı olsun çok yeni gebesin 😍 bikac kere daha 2 günde bir kan ister muhtemelen sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲
MMelissaaa- busra14044 inşallah canım teşekkür ederim önce kimyasaldır diye bakıyorduk olaya o kadar üzüldüm ettim allahım sağlıkla nasip etsinnn 🙏🏻
ilaylayy MMelissaaa- bende ilk öğrendiğimde 12 88 di canım değerin güzel gibi inşallah bebişini sağlıkla alırsın kucağına
MMelissaaa- busra14044 Allah razı olsun gerçekten içim ferahladı. Burda birbirimize destek olmak ne güzel şey çünkü bizi bizden başka anlayan yok maalesef. Ara ara kasık ağrım oluyor saplanıyor sonra geçiyor sizce normal mi bu
_rabia_151215 MMelissaaa- benimde ilk öğrendiğim de 12 le öğrendim daha sonra iki katı şeklinde arttı hamilesin canım içini ferah tut hayırlı olsun ❤️🐣
busra14044 MMelissaaa- normal canım leke kanama olmadığı sürece şiddetli ve geçmeyen ağrı olmadığı sürece korkma ben 13 haftalık oldum hala ara ara ağrı girip çıkıyor 😊
Asyabuse MMelissaaa- yaaa çok sevindim canımm hayırlısıyla artmaya devam etsin 🙏🏻🙏🏻 keseyi gördük kalp atışını duyduk haberlerini alalım inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
MMelissaaa- kitapkurdu bugun aynı hastanede tekrar test verdim 8 den 40 a yükseldi. Cuma tekrar vereceğim doktorun erken döllenme olabilir dedi. Sizin nasıldı değerler
kitapkurdu MMelissaaa- ya çok sevindim. Ben kan test yapmamıştım. Adetimden 1kaç gün önce normal idrar testi yapmıştım pozitif çıkmıştı. Ama adet günü adet olmuştum. Zaten bir dahaki ay oğluma hamile olduğumu öğrendim.
Sun10 MMelissaaa- Aynı gündeyiz ben de 3 gün gecikmişken kan testi verdim bugün 5bin çıktı b hcg. Eğer çok düşükse tutunmamış olabilir ama doktor daha iyi bilir tabi ki kan takibi yapar
Sun10 MMelissaaa- ben de gelen ay kimyasal gebelik yaşadım tutunmasa bile üzülme rabbim gününü belirlemiştir 🙏🏻