Ultrason ve muayenede size manevi destek veren ve guler yuzlu tatli dilli bir doktorla karşılaşmak o kadar önemli ki aslında. O doktora doğumda canını ve evladını emanet edeceksin. Ben doktorumu kafamın üzerinde taşımak istiyorum resmen. Beni manen o kadar tatmin ediyor ki benimle şükredip benimle gülüyor her muayenede müsade istiyor ve detayiyla anlatıp beni aşırı rahatlatıyor. Bebeğimi 3 saniyelik değil dikkatlice görebilmemi sağlıyor. Ben doğumda bununla ne yaparım diye düşünmek lazım en başında. Doktora güvenmek çok çok önemli doğum yapan herkesin ilk söylediği de bu gerçekten. Insallah herkes icine sinen kisilerle karsilassin