Merhaba kızlar 8+4 günlük hamileyim. Ama göğüs ağrım dışında hiçbir belirtim yok. Kusma, bulantı,bel ağrısı,kasık ağrısı vs. Göğüs ağrım da artık bitti sayılır ben neden hiç bişey hissetmiyorum benim gibi olan var mı sürekli aklım takılıyor herkes hissederken ben niye hissetmiyorum diye. Resmen bulantı çekmediğim in içim içimi yiyor ya 🤣