Rabia1012 yalan olmasın 4-5 gün bekledim çünkü bence o riski almaya gerek yoktu. Onun yerine suni sancıyla hızlandırabilirdilerdi açılmayı. Çok şükür sağlıklı doğan bir kızım var ama gözetim altında olmak artık bana daha mantıklı geliyor herhangi bir komplikasyona karşı.