askbebek aradım onu eşim konuştu keşke ben konussaydim doğru düzgün anlatamadı da bir şey… Bebek hareketi varsa su da gelmediği sürece sıkıntı yok, gidin ebe muayene etsin beni haberdar etmesini söyleyin dedi. Eşim de doktor şimdilik sıkıntı yok dediği için ve annesini dinleyerekten evde oturttu sancin gelsin diye..