Elifdemireel su fazla olduğunda şekerden şüpheleniyorlar diye biliyorum öyle olunca evet bebek iri oluyor ama bence sen takipte kal 2-3 günde doktora git yine de aldırma daha gelişimi tamamlanmamış bebeğin çünkü iri olsa da. Arkadaşımın da suyu fazlaydı hiçbir şey olmadı normal bi şekilde 39+2 de doğum yaptı herkesin aynı olmaz ama yerinde olsam sıkı takip ettirip aldirmazdim anne karnında bir gün dünyada 100 güne bedel diyor doktorum. O yüzden çok kıymetli