Arkadaşlar bugün kontrol için hastaneye gittim. Bebeğim 2 hafta önde gidiyo 37 haftalık olması lazımken şuan 39 haftalık gözüküyor. Ve suyu fazla doktorum bana şunu yada bunu yap demedi ben detaylı ultrason vs yaptırmamıştım. Kalbine baktır bebeğin dedi. Ama 2 hafta önce gittiğimde bir sıkıntı gözükmüyordu her şey yolundaydı bir anda değişti ve bebeğim haftasına göre kg fazla çıktı. Başına gelen var mı acaba yardımcı olur musunuz