minisinannesiiii Meelikeeeee kemiklerim birbirine girdi sanki öyle ağrıyo ki heryerim bide dışarı çıkmaya korkuyorum tuvaletim gelcek diye vallahi ilki ne kadar kolaysa hu o kadar zor geciyo
2evlat minisinannesiiii ilk gebelik dimi ne kadar rahattı kızımda şimdi aşırı zorlanıyorum cinsiyet değiştiğinden diyorlar bilmiyorum ağlıyasım geliyor bazen
3prens71 Meelikeeeee sankı ayakları alttan tutup ceksem gelecek gbı ara sıra bıcak saplanıyor gbı agrı oluyor nst sancı flan cıkmadı galıba yalancı kasılmalar
minisinannesiiii 2evlat vallahi benimde oğlandan sonra kız oldu ilkinde camları bile siliyodum öyle rahattım bu beni bitirdi yattığım,oturduğum yerden kalkamiyorm mide bulantim filan olmadı ama kemiklerim ağrıyo
3prens71 Obirgebe kesın gun vermedı bnada bnmde tahmınımce 5-7 eylul gbı😀bı yandan hemen doğurmak ıstyorum bı yandanda korkuyom sezeryandan😃😃degısık bı duygu karmaşaşı ıcındeyım
Obirgebe 3prens71 bizede 5-9 aradı dedi okul açılacak diyince ozamn 5 i bil gelsn bakalm dedi🙊😅şimdiye kadar hep biraz zaman yavş geçsin kızlarımla biraz daha vakit geçireyim diyordm arrk yavaş yavaş heyecanlanmaya sabırsızlanmaya başladm bnde 😅
3prens71 Obirgebe vlla bıde o var bnım buyuk 2.sınıfa gectı küçük anaokuluna başlıyck oyle bı zamana denk glıyorkı cok zor olucak bna
Obirgebe 3prens71 ay yaşları aynı desene bizimde büyük 2. Sınıf küçüğümü kreşe verip vermemkte kararsızım 😅😅 tam okulun açıldıgı zamana denk gelmesin ki kardeşlerini bi kaç gün fazla görsünler akılları kalmasın istiyorm
3prens71 Obirgebe aynıymıs demekkı canım☺️Cok heycanlı bnımkılerde hatta büyük bugun komsulara haftamı bıle soylemıs cok az kaldı bebek cıkıcak dyomus😀😀
Mzyyn1903 FSCMK evet sen hareket ettikce o salanıyor bildiğim ondan uyuyor diyolar bana dinlendikcede hareketleniyor