Ebruli91 devlet hastanelerinden çok dili yanan akrabalarım oldu o yüzden asla güvenmiyorum hamilelik doğum konusunda. Diğer hastanelerde fiyatlar uçmuş , hayat Hastanesi’nde kötü iki deneyim yaşadım doruk yıldırım da bende önce tugberk beye gittim oda çok iyi bir doktor ama kemal beyi herkes önerdiği için ona geçiş yaptım doktordan memnunum daha önce doğum yapan arkadaşlarım var güveniyorum ona. Ve evime de yakın Allah korusun acil bir durum olursa.