Ebruli91 Hanimlar bursa doruk yıldırım hastanesinde.dogum yapmis yada yapacak hanimlar burdami nasıl geçti kime doğum yaptınız
sliya30 Ebruli91 bursada doğum yapıcam ama büyük ihtimal şehir hastanesinde yaparım herhalde 🙈😂 umarım iyidir orada
Sirkelimon Ebruli91 ben bu hafta bir aksilik olmazsa doğuracağım. Tuğberk güçlü doktorum ve kesinlikle öneririm çok ilgili
Feyzarda Oraya kontrole gidiyordum. Doktorumun ilgisizliği yüzünden çocuğumu kaybedecektim. Allah sorsun inşallah. Hayat hastanesi hilal hanım tavsiye ederim. Gec tanıştım ama iyiki ona gitmişim.
Deletedmom_43 sliya30 Ben tavsiye ederim. Aşırı ilgili olmasalar da kötü bir yaklaşım görmedim. Tabii kişiden kişiye değişir.
sliya30 AYRICA HANGİ ÖZEL HASTANE ÖNERİRSİNİZ BİRAZ DA UYGUN FİYATLI OLAN BURSADA 🙈 BELKİ GİDERİM BELLİ OLMAZ
ogrencianne35 sliya30 hayat hastanesi gerçekten bu konuda çok iyi hem ebeler hem personel benim dr ım dışardan geldi hastane dr u değildi embiye yılmaz
Ebruli91 sliya30 canim özel hastanelerde muayne ücretleri 260 dan 350 ye kadar çıkıyor dogumda 6 dan başlar 12 13 15 cikiyor
Sevim2211 Ben şehir Hastanesi’ne gidiyorum Yılmaz Çetin doktorum. Daha önce kendisinde doğum yapan var mı acaba
Cerentek1616 Ben Esentepe neşe kaplan karakaş a gidiyorum çok ilgili bı doktor siz sormadan herşeyi anlatıyor doğumu 6 bin
TGBDMRLP Cerentek1616 artık 6 bin değil:) 7 buçuk olmuştu en son artan zamlardan dolayı umarım muayene fiyatı değişmemiştir yine
Ebruli91 Fatmaztrk bende kemal beye gidiyorum yoğun bir dr ama ilgili Ekim sonu olacak inşallah dogum ücretini konuştunuz mu hiç?
Fatmaztrk Ebruli91 evet yaklaşık 2 hafta önce gidip konuştum idare bölümünde onunla ilgilenen birisi var normal doğum veya zorunlu sezeryan 4500 epidural istersen +900 isteğe bağlı sezeryan 5500 tl
Sevim2211 Ebruli91 bana pek ters davranması ama doğumu kendisine yapacağım Allah nasip ederse o yüzden merak ettim bende
Ebruli91 Fatmaztrk ben gittim 4100 dedi 1 hafta önce giden arkadaşıma 3700 demisler saçma bir fiyat politikası var
Ebruli91 Fatmaztrk doğum yaptınız mı acaba? Fiyatlari degismis yeni zamn gelmiş hem muayne ücretine hem doğuma
Fatmaztrk Ebruli91 4100 de olabilir belki ben yanlış hatırlıyorum yalan olmasın yani. Ben sezeryan olacağım için normali pek dikkate almamış olabilirim. 😳