Sedanuratlan Aslında kontrol etmek çok zor değil ama ben öğrenene kadar çok çabaladım doktorum öğretti herkesin hastalık derecesi farklıdır ve ya alabiliceği tedavi farklıdır tedavi amaçlı değil ama ben yaptıklarımı söyliyim öncelikle şu an hastalığımdan dolayı bu düşüncede olduğumu bunun kendi düşüncem olmadığını içimden bi kaç kez geçiriyorum burnumdan nefes alıp veriyorum yanımda birisi varsa farklı bi konu açıp o düşünceden kendimi çıkartıyorum zaten çevrem artık alıştı ve bana hiç çaktırmadan farklı konular sorular sorup o düşünceyi unutuyorlar tek olduğumda annemi ya da erkek kardeşimi arıyorum onlarda konuyu değiştiriyolar ses tonumdan nefes alışverişimden atağın geçtiği anlıyorlar zaten sonra telefonu kapatıyoruz 🙏🏼