Merhaba güzel anneler,bi şey sormak istiyorum,10haftalık ikizlere hamileyim,5ci haftadan 8ci haftaya kadar,mide agrısı,bulantı,iştahsızlık çox vardı,ama sonradan yavaş yavaş geçdi,şimdi de çokda iştahlı deyilim,kokulara karşı falan hassasiyetim var,ama ilk haftalardaki gibi kötü deyilim,acaba böyle olan ve ya hiç belirtisi olmayan varmı?10 gün sonra kontrolüm var ama korkuyorum.