Seyhans35 benim başıma geldi 30. haftadan sonra arterde direnç çıktı bebeğin karın çevresinde gelişim geriliği var dedi doktor bir iki hafta sorun değil ama 3,4 hafta geriden gelirse gebelik zehirlenmesine doğru gider doğumu başlatırız dedi dediği gibi de oldu 37+1 de acil sezeryana aldılar küveze girme durumu vardı ama çok şükür gerek kalmadı bende diyet vs işe yaramamisti inşallah size fayda sağlar