Kızlar merhaba,simdi doktordan geliyorum, bebisim 32 haftalik oldu, kalp atışları falan herseyi cok şükür iyi ama göbeği biraz minyon kalmış. Yani göbek kısmı 30 haftalık olarak görünüyor. 2 hafta gerilik olduğunu söyledi. Ve suyumda azalma varmış havuç suyu icmemi önerdi. Varmi böyle bir gerilik durumu ile karşılaşan? Beni aydınlatirsaniz cok sevinirim baska neler yapabilirim?