Tortatepe Mart’ta kimyasal gebelik geçirdim hcg düzenli artarken bir anda yavaşladı ve düşüşe geçti. Doktor kanaman başlar kendiliğinden sonlanır dedikten 2 gün sonra kanamam başladı 8-9 gün sürdü. İlk iki gün yoğun ve parçalı oldu, sonra normal adete döndü. 17 Mart’ta 1092 ydi, 19 Mart’ta kanamam başladı 26 Mart’ta hcg 29 a düşmüştü. Arkasına hemen hamile kaldım 2-6 nisan arası.