Kızlar bana da boş gebelik dendi ama herhangi kanama yok sadece iki üç damla kahverengi leke geldi 5+5 doktor dedi kesen yavaş büyüyor 5+2 de 7,40 3 gün sonra 5+5 de 10 cm olmuş yavaş büyüyor 12 olması gerekiyor dedi boş gebelik olabilir dedi korkuyorum lekelenmem ağrım falan yok ama sizce bebeği görür müyüm yoksa boş gebelik olabilir mi