hujhemayl aniden suyun geldiğinde zorlanabilirsin, ilk gebelikte insan panik yapabiliyor. Arabanız varsa büyük çantayı bagajda tutun. Küçük bir çanta yap acil ihtiyaçlar için. Onu alıp çıkarsın, eşinde direkt hastaneye gelir. Ama tabi ordaki yatış işlemleri vs için biri varsa yanında iyi olur. Belki de hiç ihtiyaç olmadan eşinle gideceksin doğuma. Olumlu düşün. Benim ilk doğumumda eşim şehir dışında doktorum yurt dışındaydı. Ama çok şükür bebeğimi kucağıma sağlıkla aldım🙏 O an herşeye değiyor ve unutuyorsun