kuzumvebenn aynen birsey olursa koyulasirdii.Bende bi kere ayni boyle oldum hatta daha koyuydu bende doktora gitdim hamile degildim zaten rehl oldum kimyasalmi diye sordumm hayir degill adet oncsi zaten hcg hormonu her kadinda az miktardada olsa salgilanir gebeliketuse artar bu hormon dedi o yuzden adet donemi ve adet oncesi tesy yapmak pek onerilmiyor dediii.Sendede zatenn adet donemi icinde yaptigik icin boyle gozukmushh gebelik yok dediii bana.Zaten geldik diger ay hamile kaldimmşOda dusukle sonuclandi.Su an dsgumden 5 ay gecti bu ay bebk dusunuyorum umarim hamileyimdir bende ama oyle pek bir belirtilde yok sadece beyaz kremsi akintim var hic olmazdi genelde umarimm hayirlisi olue hakkimizda benimde adetime 4 gün kaldi ama test yapmiyorum