Papiiii kuzumvebenn ben ikinci silik cizgiyi gordumm bi kere bebdede aynisi oldu ama doktora gitsigimde hamile degildim zaten gelincede regl oldum.Ama genelde adetin 3ş4 gun daha gecikirse ve test koyulasirsaa hamilesindir.Ama ben ikinci cok xok gokge gibi bile olsa goruyoeum su an sende insallah hamilesindir
1ciftyesilgoz Hemen mi çıktı çizgi? Belki reglinize yakın yumurtladınız olabilir , regliniz de gecikmiş zaten imkansız değil ihtimal var .
kuzumvebenn 1ciftyesilgoz Aynen hemen çıktı ama daha soluktu tabi yani fotoğrafta görünmüyordu bunu ben sonradan çektim inşallah dediğiniz gibidir bir kaç gün testle kontrol edecem koyulaşma vs var mı diye duruma göre kan verecem inşallah dediğiniz gibi olur
Belinay0922 kuzumvebenn Hayirli olsun canim hamilesin rabbim saglikli bi sekilde kucagina almayi nasip eder ins🤲
kuzumvebenn Kızlar bugün korumasız ilişkinin üzerinden 12 gün geçti ve ben hala hasta olmadım yeni bir test daha yapmalıyım yoksa 14 gün olmasını beklemelimiyim?
trakyalikizce kuzumvebenn adetiniz gecikmeden tam doğru sonucu alamazsınız bence biraz sabredip beklenen adet tarihinizin geçmesini bekleyin ☺️
Minikmucizelere kuzumvebenn canım benimde boyleydikan verdim 16 çıktı iki gun sonra 36 bugun tekrar verdim ugrastirdi yani erken ogrendigim icin inşallah bugunde iki kati olmus olur p yusden bence hemen kan verme yoksa dusuk cikinca tedirgin olup kan verip duruyo insan😅iki uc gun daha bekle verirsin kan🤗
Elifmstf kuzumvebenn 5gun gecikmede varsa çıkacaktır canım bence yap şimdi inşallah hamilesindir. Ben 4gun gecikmeyle öğleden sonra yapmıştım çıkmıştı
trakyalikizce kuzumvebenn anladım ona dair yukarıda bilgiye rastlayamadım belki de atladım kusura bakmayın☺️ O zaman şüpheniz varsa kan vermeniz en doğru sonucu verecektir size🥰
Elifmstf Fatmasukes141214 var gibi gozukuyo hayalet çizgi çıkmış. Yoksa hiç bişey cikmiyo inşallah hamilesindir canim