Bende ilk etlik zubeydeye takipliydim ilgi sıfır 29. haftama kadar hiç bir şekilde cinsiyet kilo vs. söylemediler yasak deyip gönderdiler duru tıpta ayşe hocaya gittim 1 ay önce 100 tl muayene oldum detaylıca herşeyi anlattı gerçekten harika bir doktor siz sormadan bile söylüyor çok tatlı bir kadın tavsiye ederim