Elisallp ben etlik zubeyde hakknda hc iyi seyler duymadum canm seni korkutmak istemem ama çok kotu davraniyorlarmis tavsiye etmiyor oraya gidenler, ben Ayşe hanimi cok arastrdim öyle buldum yolun cok basindayim daha 2 kere gttim muayeneye ama cok memnun kaldik Güler yüzlü sevimli sicak bi kadın sakin sakin anlatiyor bakarken iki kere soluyor herseyi gzlce. Bence tavsiye ederim muayene ucretide uygun 100 tl , en azindan bi git icin rahat etsin sonucta olumsuz çok şey yasamissin icini ferahlatır guven verici bi doktor