Sehrbnon122 öncelikle eğitim araştırma hastanesinden kadın doğuma randevu alman gerekiyor. Eğer kadın doğumcu riskli bir durum görürse seni perinatoloğa yönlendiriyor. Perinotolog Emre Bey çok bilgili, ilk bebeğimde beni yönlendirmişti doktor. Oğlum İri bebekti, bende gebelik şekeri vardı, dr bebeğin ciğerlerine bakmıştı.
Bir de özelde perinatolog var, Şinasi çiftçi . Geçen sene 300-400 tl civarıydı ama tabi şimdi ne kadar olmuştur bilemiyorum