Metehan_Acelya Canım annelerim ve anne adaylarım. Ben 35 haftalık hamileyim ama gün içinde bebeğimin hareketlerini kıpırtı şeklinde çok az hissediyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı. Neler yapıyorsunuz oynaması için
Pasalarimmmmm Metehan_Acelya tatlı biseyler yiyip sol tarafına doğru yat cnm ama artık yeri daralmış hareketleri azalmış olabilir tabi hissetmiyorsan bi doktoruna görün cnm
Deletedmom_7 Metehan_Acelya canım ben de 35+2 haftaligim. Eskisi kadar değil hareketleri azaldı doktoruma sordum yerinin daraldığıni artık rahat hareket edemediğini ondan olduğunu söyledi. Ama hiç hareket etmiyorsa bir doktoruna danış. Ve sol tarafına doğru yat o şekilde hissedersin.
Brckose61 Metehan_Acelya merhaba ben de öyleyim ama gündüz hareket halinde olduğumuz için hissetmiyoruz, geceleri dikkat edin özellikle sabaha doğru kuduruyorlar 😁
Metehan_Acelya Pasalarimmmmm canım tatlı da yiyorum soluma da yatıyorum ama yok. Doktora gidiyorum nst ultrason bakıyo normal diyor. Kalp atışları falan
Metehan_Acelya kahvesever__ yapıyorum aslında sarsıyorum da bi kaç kıpırtı hissediyorum sonra yine aynı. Gün içerisinde çok uyurlar mı ki
Ebrugy Metehan_Acelya aynı ayniiiiii şey benimde başım da var haftamız da aynı 35 tatlı da yesem yemekte yesem tık yok arada bir gelir sadece kıpırtı şeklinde
Emirela0206 Metehan_Acelya Her bebek bir olmuyor ben de şu an 32. haftamdayım hareketleri azaldı ama yerinin daralmasına bağlıyorum bence endişe etmeyin zaten 30. haftadan sonra bebek daha çok uyumayı tercih ediyor muş
kahvesever__ Metehan_Acelya gün içinde benim oğlum çok uyordu sadece iki kere oynardı doktorumda bana karnını sars eğer hareket etmezse hemen acile gel demişti
Metehan_Acelya Deletedmom_7 doktora gidiyorum nst ultrason bakıyor normal deyip gönderiyor anlamdım ki. Ama hareketleri çok az kıpırtı şeklinde
Metehan_Acelya Brckose61 yok canım ya ben gece de rahat uyuyorum sabah da aynı hareket yok. Anlamıyorum duşa giriyorum bi ara hareket ediyor sonrası yine aynı. Sürekli uyuyor herhalde
Deletedmom_7 Metehan_Acelya kuzum öyle oluyor zaten eskisi gibi sert değil büyüdüler artık sigmiyorlar 😂 Bende de aynı O kıpırtıyi hissetmezsen gel dedi doktorum. Ama daha fazla canlansın istiyorsan süt ve Browni kek şiddetle tavsiye ederim ye sol tarafına doğru yat.
berceste5155 Metehan_Acelya bende 34 haftalığım benim bebeğimde çok az hareket ediyor halbu ki önceden hiç durmazdı kıpır kıpırdı sanırım artık yeri dar geliyor fazla gezinemiyor
Metehan_Acelya berceste5155 evet sanırım o yüzden sağlıkla doğsunlar da varsın hareketleri az olsun. Ama yine de olsun😅😅
Metehan_Acelya Happysvv canım bi kaç kez girdim nst ultrason a kalp atışları falan normal dedi gönderdi