Aminenin_annesi Umran__37 ben de dunden beri ishalim acaba diyorum doğum mu yakın çünkü bebeğim de dün 5 dakkka bir toplandı bütün gün. 36+3 üm
Umran__37 Aminenin_annesi toplanmayi bende cok yasiyorum sag tarafima cok toplaniyo birde dogum pozisyonu alsa guzel olicak 32 haftadan beri ters donmuyor hic
Aminenin_annesi Umran__37 o topanmalar askinda sanciymiş. benim de hep tersti pazartesi gittim doktora dönmüş dedi
Aminenin_annesi Umran__37 dün aksam bir arkadas post açtı bebegi sürekli toplaniyormus doktora gitmis sancıları duzenli olarak 100 çıkmış o bebek toplaniyor sanıyormuş meğer onlar sanciymis doktor öyle demis
Moonlight38 fulyaablaoluyor Bol sıvı tüketip, muz, haşlanmış patates ve leblebi tüket canım. Saydıklarım ishale iyi geliyor, özellikle beyaz leblebi mide asidini de alıyor. Çok geçmiş olsun.
fulyaablaoluyor Moonlight38 anca gelebildim buralara canim çok tesekkur ederim dediklerinin hepsini yaptim daha iyiyim şukur biraz yorgunluk kaldi sersem gibiyim sadece Allahim hepimize şifa versin insallah