Vicibici mercimekmi Vajina kemiklerimde hafif sızlamalar başladı. Kasık ağrısı ve vajinada baskı hissi oluyor zaman zaman. Uykularım kaçmaya başladı çünkü sağıma dönsem tekme yiyorum soluma dönsem yine tekme yiyorum. Bebeği rahatsız ediyorum diye uykum kaçıyor 😂
mercimekmi Vicibici tekme artığına göre rahatsız olan siz olmuyor musunuz? çatı ağrısı 24. haftadan beri var bende de magnezyum da kullanıyorum ama bebiş ağırlaşmaya başladı ondan dolayı oluyor sanırım
Vicibici mercimekmi 😂 hem ben rahatsız oluyorum hem de bebeği rahatsız ettiğim için tekme attığını düşünüyorum garip bir his, kesinlikle ağırlaştıkları ve vücut kendni doğuma hazırladığı için bu ağrıları çekiyoruz. Magnezyumlar bile faydasız geliyor🥲
tatliiannnee mercimekmi ahahahha ha valla ahh bi bilsem kesin bende müracat ederdim 35ınxı haftada yım zorluyor artık az kaldı tabi 🤣🤣🤣
Ceycey22 mercimekmi baktım şöyle bi herkes kötü şeyler yazmış yani hamilelik evet çok kişisel birşey ama sonuçta bi canlı var içinde ve onu emek emek büyütüyor ☺️ Çok şükür ben şimdiye kadar hiç birşey yaşamadım şimdi de sadece ağırlık var biraz eğilmede vs zorlanıyorum ama onun dışında her zaman çok iyi gittik inşallahta bozulmaz
mercimekmi Ceycey22 kaç yaşındasınız bilmiyorum ama biraz yaşla da alakalı bir şey sanırım daha genç yaşta anne olanların hamileliği daha rahat geçiyormuş
seda2209 mercimekmi ah her dönemini ayrı zorlukla atlattım. 3.trimesterde de şişlikler, halsizlik, idrar sıkışması iyice aldı başını gidiyor. Hemen Kasım olsun da dogurayim istiyorum 🤦🏻♀️