Benim hikayem şöyle.17 Mayıs sabah uyurken saat 10.30 gibi birden suyum geldi bende duş alıp hazırlanıp eşimi ve annemi,kayınvalidemi vs aradım sonra 12.30 civarı hastaneye vardık.Hemşireler hemen eşime gidip parayı yatır dediler.Benide doğumhaneye alıp açılmama baktı ebe ama açılmam 1 cm falandı ve hiç sancım yoktu.Akşam saat 17.30′a kadar vakit biraz yürüyerek biraz yatarak geçti ama ne sancı var ne başka birşey.Doktorum beş buçukta ilk kez geldi ve muayene yaptı.Eli o kadar ağırdı ki anlatamam tırnakları mı vardı bilmiyorum eldiven olmasına rağmen resmen kazıyarak yaptı sanki muayeneyi.Açılmam yine olmadığı ve çoktan suyum geldiği için çok zamanım olmadığını söyledi doktor bu yüzden bende suni sancıyı kabul ettim çünkü her ne kadar doktorum başından beri sezeryan meraklısı olsa da ben istemiyordum.Sonuç olarak toplam altı buçuk saat civarı suni sancı çektim o süreç çok ağrılıydı.Doğum haneye giderken ve çatala çıktıktan birkaç dk sonra bile ebe sürekli ıkınma doktor gelmedi diyip durdu.Nihayet doktor geldi o da azarlaya azarlaya yaptırdı doğumu.Doğumdan sonrada bebek kanalda uzun kaldı diye yine söylendi doktor.Ben gece 00.10′da doğum yaptım ama çocuğumu emziremedim çünkü meme ucum hiç yoktu.Bebek hemşiresi geldi bebeğimi verdi al emzir dedi gitti.Annem defalarca gitti çağırdı gelmedi.Annem hemşirenin yanına gitti göğüs pompası alın ucu çıkartır demiş bende manuel mı elektrikli mı alalım diye soracaktım annem çok yaşlı anlamaz diye hemşireyi çağırdık ona da gelmedi.Eşim gitti rastgele bir tane aldı denedik ama o da işe yaramadı.En sonunda hemşire silikon uç almamızı söyledi onu da aldık ama baya inceydi ve iki uç birbirine yapışmıştı o yüzden biz iki kat olduğunu anlayamadık.Bebek hemşiresi de öylece iki kat bebeğimin ağzına sokmaya çalıştı olmadı.Saat gece 3-4 gibi gittim konuştum, emziremedim bebek aç ne yapacağım diye hemşireler mama veririz dediler ama gittiler yine gelen giden yok.En son sabah 9′da eşim gitti şikayet edeceğim hepinizi diye bağırdı çıkıştı işte o zaman doktora mama için danışmamız gerekiyor dediler ve sonra gidin mama.alin dediler.Gece 12′de doğan bebeğim sabah 9′da ancak beslenebildi.Çok şükür birşey olmadı ama o kadar saat aç durduğunu düşündükçe hâlâ ya birşey olsaydı diye kendimi yiyorum.Özel.diye güvenip gittim pişman oldum devlete gitsem bin kat daha iyiydi