ElfBrnveminikkizim Benim kırigimda ameliyat olursam sinir damarlari kesileceği için kolumu kullanamama ihtimalim var o yüzden ameliyat olamıyorum 3 aylık da hamileyim iki haftada bir hem kadın doğum doktoru goruyo onay veriyo çelik yelekle röntgen çekiyorlar şuana kadar Allah’a şükür bı sorun olmadı . Omuzdan bileğe kadarda alçılı 1 aydır inşallah biran önce iyileşir. Sizede geçmiş olsun inşallah biran önce iyileşir siniz