MR radyasyon yayan bir uygulama değil,manyetik rezonans,ses dalgalarıyla işlem yapan bi uygulama.Doktorlar ilk 3 ay önermiyorlar ama daha sonrasında gerekli kalınırsa MR çektirmekte zarar yok.Radyasyon yayan röntgen ve tomografi uygulamalarıdır,onlar da gebelikte sakıncalıdır.Hem sağlık personeliyim hem de bel fıtığım vardı 26.haftada çektirdim,bir sorun yok🙏🏽