Elisam123 benim çizgiyi ben 9 10 haftalıkken fark etmiştim galiba hatta bende post açmışdım göbek deliğimin altındaydı sadece hafif silik çizgi git gide daha bariz hal aldı ama üste doğru uzanan yanı tam göbek deliğimin altından üstüne doğru 6.5 aylıkken tamamlandı yani brlli oluyor ama o kadarda koyu değil beyaz tenlimiyim ondanmı bilmiyorum .Ama her hamilelik farklı oluyor canım bazılarında benim gibi erken bazılarında son aylarda belli oluyor.Belkide bazen olmuyordur 🤷🏻♀️😊