Merhaba anneler benim ilk gebeliğim de bariz belirgin kocaman bir çizgi vardı göbeğimde doğumdan sonra silinmişti bir çok kadında da var olduğunu duydum ama bu hamileliğimde o çizgi yok 6. Ayımızdayız hala yok bekliyorum ısrarla o çizgiyi sizde ne zaman çıktı o çizgi