Dilaraa23 canım ben salı günü 5+2. Doktora gittim kese 7.40 dün 5+5 10 üç günde 12 olması gerekiyor 10 dedi korkuyorum benimde boş gebelik olur mu iki kaybım var dün acildeki doktor kesen haftana göre uyumlu yolk görünüyor mu dedim az da olsa var dedi ama kendi doktoruma sordum göremedim dedi seni korkutmak da istemiyorum boş gebelik olabilir dedi perinatoloji doktoruma yazdım milimlere takılma sıkıntı olmaz yazdı sabahtan beri moralim bozuk eşime de bir şey demedim henüz