Benim kese göründü ve bayağı da büyük ama içinde çocuk görünmedi ultrasonda. Doktor boş kese olabilir dedi alttan muayene etti çocuk göründü , boş değil ama bu büyüklükteki kesede ultrason ile görmem gerekirdi dedi. Kese şekli biraz dağınık ondan olabilir düşük riski var dedi. 2 hafta sonra tekrar gel dedi. Pazartesi fikir açısından başka doktora da gideceğim bakalım. Belki utangaçtır göstermek istememiştir hemen pazartesi gösterir 🥰 öyle umuyorum 🙏