32+4 haftalık ikizlere hamileyim hamileliğimin başından beri kullanıyorum hatta ilk baslarda günde 3 kere kullanıyordum sonra sabah akşam 2 ye düşürdü doktorum vajinal olarak alıyorum bi sıkıntısı yok önlem amaçlı kullandırıyorlar İnşAllah zamanında gelir miniğiniz🤲 ilaçlarınızı düzenli kullanın stres yapmayın rahat olun