snmhsnn Benjaminannesi bu işte bir yanlışlık var ilk zamanda şiş olsan kırkın çıkana kadar zaten en az 8 vermen lazım bebek kilosu eşi suyu ödemin sonra emzirmen göğüs ağırlığın rahim ağırlığın yani bunların 1 ay içinde gidiyor diye düşünsel 8 kilo en az gidiyor zaten niye öyle oldu ki acaba
Benjaminannesi snmhsnn aşkım ben de onu diyorum bir hafta kuvezdeydi zaten koştur süt ver yol yürü vs vs ne bileyim anlamadım yeminle 40im çıktı söz de ama hâlâ ara ara kanamam var ondan mı
snmhsnn Benjaminannesi senin ödemin şişliğin o zaman bir anda gidecek belki diğer ay içerisinde gider ama gider illa ki bir tanıdığım da böyle demişti ama şuan hamile kaldığı kilodan bile zayıf bayağı zayıf hatta
Benjaminannesi snmhsnn inşaallah öyle olur çünkü hiç bir şey giyinemiyorum sağlık ocağına gitsem hasteneye gitsem dışarı çıksam bir şey yok ki giyineyim dert oldu bana neden öyle oldu onu da anlamadım
guzelkizannesi Benimde üst bacağım yağlanmış durumda ve selülit olarak oluştu toplamda 12 kg aldım 10 gün sonra doğumum var inşallah gidiyordur
yasemin_- snmhsnn 28 kilo aldım 30.gündeyiz 12 kilo vermişim ve emzirmeyle gitti çoğu 🤗 diyet vs asla yapmadım
yasemin_- Benjaminannesi bebeğim memeyi bırakana emziriyorum bazen 3dakika bazen 15 dakika daha uzun süre olduğu d oluyor ama bende ödem de çok vardı onun da etkisi olabilir.