Geçen ay bende kendimi yıprattım belirti aradıkça kendimizi daha çok dinliyoruz bunu farkettim vucut olarak en ufak bi tepkiyi belirti olarak algılıyoruz stres yaptıkça aslında daha da kasılıyoruz bebeğin tutunması gereken o zamanda sırf bu stresimizinden dolayı bile olmuyormuş evet istiyoruz hatta çok istiyoruz ama bişeyi ne kadar çok istersek o o kadar uzaklaşıyor gibi sanki yada süresi uzuyor akışına bırakınca daha kolay gibi herşey hakkımızda hayırlısı olsun kuzular 🥹