Kubraa033 ben doktorumu değiştirdim önceki doktorumda habire kilo kilo diyip duruyordu bana, 33+6 dayım çok şükür ne şeker ne başka bişey hiç bişey çıkmadı. Kiloya takılmıyorum şu an doğumdan sonra vericeğimi biliyorum zaten hiç bir zaman öyle zayıf bir insan da olmadım