Muhammedinannesi2424 Annesininportakali53 2 tane oglum var kızım olsun cok istiyorum. Doktor başta kiz demisti ama erkek dedi son 2 kontrolde
Melekprenses ZMM8888 rabbimin işi işte bende değişsin çok isterim ama biz 30 olduk artık hayırlısıyla sağlıkla gelsin oğlum kız nasibimde yokmuş..
ZMM8888 Melekprenses hayirli sağlıklı evlat olsunlar inşallah Canim daha yaparsınız hayırlısıyla nasip eder Allah
nilsmomy Annesininportakali53 bana da 3 ayrı doktor 16-18-20. Haftalarında kız dedi ama onlar demese bile kızım bacaklarını öyle bir açmış ki ekrandan ben bile gördüm kız olduğunu 😂😅😅😅😅