88h99 bende devlete gidiyorum 1 tane de özel de doktorum var 3 doktor a göründüm hem farklılık olsun hem cinsiyet için ama hep gittiğim doktorum devlette ve oradaki diğer doktorlar bile sana kız dediyse asla değişmez dediler hep 10. Haftada cinsiyeti söyler şuana kadar hiç yanilmadi yılların doktoru diyorlar yani herkes kız dedi çok heyecanlı ya 🥺 renkli fotosu olmasa ben ne yaparım özlüyorum her dk görmek istiyorum bakalım ne kadar büyümüş 🥰 bir an önce sağlıkla alalım kucaklarimiza