Zeliha38 çok doğru kişiden kişiye değiliyor hani bağıramıyırum sancıya dayanıklıyım biraz ben adet sancılarım bekarken şiddetliydi aşırı ondan sanırım ozamanda bağırırdım bağırsam 🤦🏻♀️ Kişiden kişiye değişiyor bakalım hayırlısıyla ikinci doğumum olucak Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin