ozgegms Doğum yapan var mı aranızda hastane ne veriyor acaba bilginiz var mı ben 22 sinde sezeryan olucam hastaneye sorma fırsatım olmadı söylerseniz çok memnun olurum hasta bezi vs veriyorlar mı
Zeynppppp Hasta bezi vermiyorlar şu an doğum fiyatını bilmiyorum 2 bucuk sene önce doğum yapmıştım arada fark vardır ama şu an şehir hastanesine kontrole gidiyorum muaneleri biraz fazla geldiği için
Zeynppppp Zeliha38 şu halimize bak çok üzüldüm gerçekten şehir hastanesinde doğurup çocugumun eksiklerini alırım o paraya ben
Zeliha38 Zeynppppp valla öyle gerçekten ama Bn devletin doktorlarından ağzım yandı için özel tercih ettim ebeleri felan çok azarlıyor
2pati1baby Ayse3878 Ben hümaya gidiyorum ama mecburi doktorum orda çünkü 😕Şehir hastanesinde asla tavsiye etmiyorum resmen Suriyelilerin hastanesi haline gelmiş en son çocuğumu götürdüğümde doktor yanlış teşhis koydu çocuk havale geçirdi
Zeliha38 Ayse3878 valla Bn doktorumdan aşırı derece memnum çok iyi birisi gitseniz zaten bırakamazsınız cnm öyle diyim
Ayse3878 2pati1baby normalde bende humaya gidiyordum ersad beye fiyatlr uçunca başka özel. Hastabeye aramaya basldm 🙄
Ayse3878 2pati1baby kesinlikle katlyrm size bi kaç kere gittim 2 3 kişiyi anda içeri felan alıyorlar. Soru sormaya bile vakit yok 🙄
2pati1baby Ayse3878 ben memoriale gidecektim ama Dinçer bey orda diye oraya başladım aslında diğerlere göre çok uygun oluyor.