Tekrar merhaba buğün perinatalojiye gittim,28 hafta 1 günlük bebeğim 27 hafta 3 günle uyumlu dedi doktor ve bunun normal olduğunu söyledi,1125 kilosu,38 cm boyu,genel olarak herhangibir sorun olmadığını söyledi an itibariyle,suyum vs normal ve şekerimi kontrol altında tutmaya çalışıyorum,açıkçası dikkat ettiğimde hep normal aralıkta çıkıyor etmezsem 180 vs oluyor tokluk şekerim,1 ay sonra tekrar gideceğim o arada 1 hafta sonra kendi doktoruma gideceğim,muayeneye giden var mı?nasıl gidiyor herşey yolunda mı?